aquest es el blog de l'Aplec de Garcia, benvinguts tots, esperem els vostres comentaris les vostres visites i els vostres escrits
una encaixada ben forta
diumenge, 21 de març del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
EL NOSTRE APLEC - CADA ANY EL PRIMER DIUMENGE DE SETEMBRE