aquest es el blog de l'Aplec de Garcia, benvinguts tots, esperem els vostres comentaris les vostres visites i els vostres escrits
una encaixada ben forta
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
EL NOSTRE APLEC - CADA ANY EL PRIMER DIUMENGE DE SETEMBRE
1 comentari:
Gracies per la benvinguda, espero poder intercanviar força informació.
Publica un comentari a l'entrada